2012. június 19., kedd

"MagicBlack"

Swarovski kristály gyöngyös karkötő és nyaklánc szett.








Klasszikus színkombinációjú,elegáns és látványos nyaklánc és karkötő szett.

Domború,plasztikus ékszert álmodtam meg, ezért a gyöngyöket nem akartam simán felfűzni a memória alapra.
A fekete, ezüst színű mintás részt raw technikával,delica gyöngyökből,
a világos részt pedig ezüst közepű,  matt fekete toho és 4mm-es , kerek ,Crystal AB  Swarovski kristály gyöngyből fűztem meg.
Összesen:98db 4mm-es kerek Crystal AB Swarovski gyöngy díszíti a körkötőt és a medált.
8mm-es fekete kristály gyöngyöket használtam a külön-külön fűzött részek tagolásához. 
Mindkét végére Bali ezüstözött gyöngykupakot raktam.

A medál elkészítésénél ugyanezeket az anyagokat és technikát alkalmaztam.
A bőrbarát láncot a még csillogóbb hatás eléréséhez 8x6mm-es Crystal AB Swarovski gyöngyökkel tagoltam.(6db)
Erős, strasszos mágnes kapoccsal záródik.


Nyaklánc:
teljes hossza:60cm.
Medál:7.5 x 4.7 cm.


Karkötő:
szélessége:kb. 5cm
mivel memória alappal készült könnyen \"feltekerheted\" a csuklódra.


Megvásárolható itt: http://www.artjewel.hu/gyongyekszerek

Nincsenek megjegyzések: