2012. március 3., szombat

Habos-málna Achát ásvány nyaklánc

Íme egy újabb bájos, örök darab, amivel megszokott, vagy új öltözékeidet egyedivé változtathatod. Szeretem az Achát köveket szépségük mindig elvarázsol. Nincs két egyforma, mintázatuk megismételhetetlen.

Igyekeztem ezt a szépséget kiemelni , ehhez halványlila és irizáló átlátszó japán gyöngyöt használtam, kicsit megbolondítva pár darab 6 mm-es achát és 4mm-es Swarovski bicon gyönggyel.
 Kész is egy igazi vidám, bájos, a megszokottól eltérő medál, azok számára akik szeretik az elegánsabb, még is csajos ékszereket.
Ezüstözött láncot választottam hozzá, amit ugyanolyan achát gyönggyel díszítettem.
Strasszos mágnes kapoccsal záródik, ami önmagában is egy kis ékszer és könnyen felvehető.



Mérete:
Teljes hossza: 81 cm. (kérésre változtatható)
          Medál: 6,3 cm x  4,5cm.
              Ára: 7.980Ft.

Bevezető AKCIÓ!
Jelölj, oszd meg, lik-olj és vásárolj 20% -al olcsóbban!

A tanítások, valamint a természetgyógyászat egyes irányzatai szerint, ha a drágakővel díszített ékszert viselünk, vagy a drágakövet a testünkre tesszük, finom rezgés, rezonancia keletkezik bennünk. A szunnyadó, vagy legátolt, megzavart univerzális erők és tulajdonságok a drágakő rezgéseire azonnal válaszolnak, felélednek és visszanyerik eredeti formájukat.


Achát:
Javítja a sejtek regenerációs képességét, és hatással van a vérképzésre is. Erősíti az ellenálló erőt.
Lelkileg segít, hogy könnyebben dűlőre jussunk félelmeinkkel.
Javítja a kitartóképességet, ugyanakkor segíti a belső nyugalmat és higgadtságot. 

Az achát kő bevonzza és erősíti a szerelmet az életünkbe!

Nincsenek megjegyzések: